Besked fra bestyrelsen 24 marts 2019

Hej alle

2 beboere har påtaget sig ansvaret for at have opdaterede og ensartede navneskilte på samtale systemet. De opdaterede navneskilte vil blive sat op i en nær fremtid.

Derudover er der indgået aftale med en el-reperatør om at komme og se på tilstanden af dørklokkerne med henblik på at få dem repareret. Besigtigelsen kommer til at ske fredag d. 5/4 klokken 8:00. El-reparatøren skal have adgang til de lejligheder, som har et dårligt samtale anlæg. Disse lejligheder er udvalgt efter det spørgeskema, der blev sendt ud i slutningen af 2018. Et bestyrelsesmedlem vil i perioden fra dags dato og 5/4 bede om udlevering af en nøgle til dette formål. Hvis der er nogen spørgsmål er man velkommen til at kontakte bestyrelsen. Der bliver lagt sedler ud i postkasserne til de relevante andelsejere. 

Referater for bestyrelsesmøder i februar og marts er oppe på hjemmesiden og kan læses i PDF-version.

Spørgsmål kan henvendes til bestyrelsen@dannebrogsgade.dk

Mvh. Bestyrelsen

Ingen kommentarer

Tilføj en kommentar